Днепр, Днепропетровск, фото Днепропетровска, новости Днепропетровска, фотостудия в Днепропетровске, афиша Днепропетровска, выставки, работа в Днепре, образование, транспорт в Днепре
ГлавнаяНовостиАнонсыПубликацииТеатральная афишаОбразованиеУслугиЗдоровьеОтдых
ВыставкиДоска объявленийФотогалереяТранспортНовостройкиКулинарияРаботаПартнеры

Афиша
фестиваль інноваційного кіно у Дніпрі

Ніно Катамадзе в Дніпрі




Статьи и рассказы о городе Днепропетровске




Вернуться в раздел "Статьи и рассказы о городе Днепропетровске" >>>



Український трикотаж RITO від Тетяни Абрамової - історія успіху одного малого бізнесу


Малий та середній бізнес - це уже важлива та болюча для українців тема, яка стосується життя кожного - бо це більше ніж 50 відсотків валового продукту, більше 2 міліонів підприємців, які зацікавлені в прозорих правилах, а споживачі зацікавлені в доступних та якісних товарах та послугах.

Задача влади - в розробці зрозумілих стратегій, тактик, вміння адоптувати наш бізнес до світових правил та норм. Історії успіху підприємців, які почали свою працю практично з нуля, незважаючи на труднощі та перешкоди, завжди цікаві.

Український бренд RITO, назва якого розшифровується, як "розробка і виготовлення трикотажного одягу" ("разработка и изготовление трикотажной одежды"), народився в 1992 році, його засновниця і беззмінна лідерка - Тетяна Абрамова.

Зараз на фірмі RITO працює понад ста осіб, які виробляють кожен рік шість нових колекцій, щоби презентувати їх українському та зарубіжному споживачеві.
Два рази на рік бренд RITO представляє свої колекції на Українському тижні моди.
Сьогодні трикотаж від Тетяни Абрамової продається не тільки в Україні і країнах СНД, але і в Литві, Чехії, Данії та Канаді. Крім того, RITO має інтернет- магазин.

Ми задали кілька питань Тетяні Абрамовій - директорці та засновниці дому моди «RITO» під час Круглого столу: «Малий та середній бізнес в Україні: наявні можливості та перспективи розвитку" в Українському кризовому медіа-центрі.

Абрамова


- Бізнес в Україні - це важко?

- Якщо хтось каже, що бізнесом в Україні займатися неможливо - це оманливе уявлення. Якщо хочеш - ніякі складності і труднощі не завадять. Ну немає жодної країни, де б було не складно займатися бізнесом!
Нашій компанії 28 років, ми займаємося трикотажним одягом, це - одна з найбільш конкурентних сфер.
  Ми - маленька компанія, у нас 100 чоловік працюючих, ми побудували свою фабрику, експортуємо в 5 країн світу.

- З чого починали?

- Бізнес почався із однієї-єдиної побутової в'язальної машинки Brother.
Початкові інвестиції складали $400 і окупилися вже за півроку. Коли ми починали в 90-ті, був дефіцит красивого та модного одягу. Протягом 25 років скромне виробництво із однією в’язальною машинкою перетворилося на провідне підприємство трикотажної галузі країни, яке щорічно випускає понад 25 тис. одиниць продукції.

- З якими проблемами доводиться стикатися?

- Перш за все - питання кредитування, без якого неможливий розвиток бізнесу. Ми довгі роки перебували в постійному кредитному потоці, і нас банки навіть залучали для красивої картинки, щоб ми розповіли, що без кредитів неможливо розвиватися. Так, без кредитів дуже складно розвиватися, але тут - країна повинна допомогти, держава. Неможливо брати кредити для покупки обладнання під 24-30 відсотків річних.
Моя квартира закладалася під потреби виробництва довгі роки, це ненормальна ситуація!

Нас зараз німці кредитують, у яких ми купуємо обладнання. І ось ця річна відстрочка ПДВ, яку нібито ввели, вона нічого не вирішує. Там така кількість документів потрібно підготувати, що ти через тиждень плюнеш на все це - і будеш платити цей ПДВ. Адже ми говоримо про розвиток технологій, ми ж по результату більше дамо країні.

Кадри - ще одна проблема.
Тут потрібно починати з освіти. Ми не можемо завозити китайських робітників, своїх потрібно залучати. Піднімати престиж робітничих спеціальностей - це колосальна проблема!

У нас сьогодні ця проблема вирішується за типом "порятунок потопаючих - справа рук самих потопаючих ". Ми - маленька компанія, ми самі готуємо собі кадри. Проблем дуже багато. Але з іншого боку - проблеми нас загартовують. Якби було все так легко, то не було б так цікаво.

Напевно, немає жодної економіки світу, де було б легко і не було своїх внутрішніх проблем.
Я - фанат виробництва, тому, говорячи про середній і малий бізнес, якщо країна не вкладає в своє виробництво - така країна приречена, у неї немає майбутнього.
Ми повинні культуру виробництва виховувати з дитинства.

- Чи є зміни в позитивну сторону?

Навіть кілька років тому у нас і в думках не було вийти на закордонний ринок. Зараз ми себе відчуваємо гравцями світового ринку.

Ми конкуруємо не тільки з украінськими компаніями, а з кращими світовими компаніями. Ми відчуваємо себе інтегрованими в глобальну економіку. Ми їздимо на виставки в Париж, ми виставляємося в інших країнах. Ми купуємо італійську сировину, купуємо німецьке обладнання, ми використовуємо українські мізки, українські руки і приносимо гроші в українську економіку. Звісно, ми відчуваємо зміни!

Зараз компанія активно розвиває інтернет-магазин, часом замовлення приходять з усіх кінців світу, навіть з Аляски або з Нової Зеландії.

- Досвід європейських країн-партнерів допомагає, надихає?

- Зараз частка експорту в структурі виробництва RITO становить 15%. Поставки йдуть до Литви, Чехії, Канади, Данії.
Ми 5 років працюємо в Литві, у нас там є своє підприємство, свій брендовий магазин, і я вам можу сказати, що коли поринаєш в економіку цієї країни - то не так все просто. Коли дивишся з боку України, думаєш - все так добре, нам би! Але коли ти починаєш там працювати, розумієш - податки на запрплату там - близько 70 відсотків, і також госто стоїть питання кадрів.

- Допомога держави є?

- Останні роки, потрібно віддати належне, держава розгорнулася обличчям до підприємців. Є велика кількість різних програм, активно розвивається жіночий бізнес. Українські жінки - дуже активні! Добре, якщо у жінки є бізнес, де вона може себе реалізувати. Існує величезна кількість програм на підтримку саме жіночого бізнесу, величезна кількість інвестиційних програм. Наприклад, ми брали участь у виставці в Копенгагені, і нам цю виставку допомагав фінансувати Вестерн Ніс Фонд (Western NIS Enterprise Fund). Тобто - потрібно стукати в усі двері.

Коли ми говоримо про розвиток середнього бізнесу, тут є така важлива складова, з одного боку - це бізнес, приплив в економіку, це ВВП, але з іншого боку, людина починає займатися бізнесом не тільки тому, що їй потрібні гроші, це момент самореалізації.

Ось коли зважуємо той кайф і те щастя від улюбленої справи, коли ми драйвуємо від цього, і при тому ще й держава допомагає - ми перетворюємося в країну щасливих людей!

К.Середняк, для ПроДнепр






Комментарии пользователей

Имя, дата Комментарий






Добавить свой комментарий


Ф.И.О.

E-mail:*



Комментарий:

* Ваш e-mail не будет доступен пользователям!


Рекомендуем
Synevo 01


Курортно-гостиничный комплекс "Солнечная" Затока, Каролино-Бугаз, Одесская область

АНГЛИЙСКИЙ КЛУБ СЭМ в Днепропетровске

Письменные переводы

Безвиз. Биометрический паспорт. Проблемы












ГлавнаяНовости Днепропетровска • • Театральная афиша






По вопросам размещения,
сотрудничества и рекламы обращайтесь:
e-mail: prodneprsite@gmail.com

Администрация сайта не несет ответственности
за размещенную информацию в разделах объявлений и форуме.